2017.06.06.

Homoródalmás a világ közepe, s az én legkedvesebb székelyföldi falum. Ahová lassan húsz éve járok, és ahol még soha nem volt „etnikai konfliktus” – értsd: eddig soha nem került sor nyílt összecsapásra a falu cigányai és nem cigányai között.

Pedig akár sor is kerülhetett volna ilyesmire, mint bárhol máshol, ahol állandóvá válnak a helyi cigány közösség egyes tagjai által elkövetett bűncselekmények, amelyeknek semmilyen következményük nincs, ugyanis a rendőrség egész egyszerűen nem foglalkozik az ilyen esetekkel. Ez pedig csak gyűlik, gyűlik, a közösség nem felejt, de elfojtja magában a sérelmeit, egészen addig, míg egyszer csak betelik a pohár, és valami miatt kirobban a konfliktus. És akkor persze azonnal felvonul az addig semmivel sem törődő rendőrség, és nekilát „rendet tenni”.

Homoródalmás

Így történt ez Homoródalmáson is. Ahol a egyes cigányok –mint mindenhol máshol- folyamatosan kisebb-nagyobb bűncselekményeket követtek el, és rettegésben tartották a falu –főleg idősebb- lakóit. Akik –mint bárhol máshol- hiába fordultak panaszaikkal a rendőrséghez, egyszerűen elhajtották őket. Betörések, állandó lopások, verekedés – mindez a homoródalmási mindennapok része lett, és az egész közösség tudta, kik követik el mindezt.

Egyes cigányok követik el mindezt.

Aztán elkövetkezett egy, az egész falut mélyen megrázó gyilkosság, szintén cigány elkövetővel. Az áldozat egy idős asszony. A rendőrség végre méltóztatott cselekedni –egy gyilkosság aktáit mégsem süllyeszthették a fiók mélyére, mint minden más bűncselekmény aktáját hosszú-hosszú éveken át- a gyilkost letartóztatták, ám a félelem állandósult a településen.

Az elfojtott indulatok nyomása alatt jött el az a májusi nap, amikor végül kirobbant a konfliktus. Történt, hogy a falu egyik cigány gazdája, immáron sokadszorra a mások legelőjén legeltette teheneit. Két fiatal pedig felment hozzá az esztenára, hogy számon kérje mindezt. A számonkérésnek pedig az lett a vége, hogy a cigány egy kihegyezett karóval megszúrta az egyik fiatalt, a másikra pedig ráuszította a kutyáját. A fiatalok telefonon kértek segítséget az otthoniaktól, amikor is a felháborodott tömeg –úgy ötven ember- felment a helyszínre, és felgyújtotta az időközben az erdőbe menekülő cigány forgalomba nem bejelentett autóját és szétverte az esztenát. Majd egy második csoport is összeverődött a faluban, ezek az emberek a cigánysorra vonultak, ahol betörték egy vagy két ház ablakát.

Ebben a második tömegben ott voltak a rendőrök, köztük a szentegyházi rendőrfőnök, Kedves Endre is. A rendőrök nem csináltak semmit, nem csitították, nem fékezték meg a tömeget, egyszerűen csak elkísérték őket a cigánysorra. Az embereket az ablakok betörése után egyedül a jelen lévő alpolgármester, Rigó Mihály próbálta meg megnyugtatni, s végül ő is küldte haza a tömeget, mondván, ez nem elintézési mód, tartsák be a törvényes utat. A felháborodott emberek még a helyszínen tartózkodtak, amikor Kedves Endre rádión segítséget kért a rendőrségtől, mondván, a tömeg megtámadta a cigányokat és a jelen lévő rendőröket is(!). A románul zajló segélykérésnek fültanúja volt a rendőrfőnök mellett álló Rigó Mihály is, aki felháborodottan kérte számon Kedves Endrét, hogy miért hazudik, hogy mondhat olyat, hogy a rendőröket megtámadta a tömeg, „hát itt állok melletted, ki támadt meg benneteket?” szegezte neki a kérdést a hazudozó rendőrfőnöknek az alpolgármester.

Aztán a tömeg elvonult, ám a lavina elindult.

A faluban megjelent a rendőrség, és azóta vége a nyugalomnak, a békességnek, a normális életnek.

Rigó Mihály ellen feljelentést tettek (nyilván Kedves), miszerint ő vezette a tömeget a cigányok ellen(!). Az igazság az, hogy az alpolgármester küldte haza a tömeget.

További intézkedésként a rendőrség a megszúrt fiút és társát tartóztatta le! A szurkáló cigánynak semmi bántódása nem esett! Sőt: Azóta rendőri felügyelet alatt hordja be a tejet az esztenáról a faluba, traktorral, jogosítvány nélkül, ugyanis jogosítványa soha nem volt. Eközben a rendőrök minden nap minden falubeli magyart megállítanak, és horribilis összegű büntetéseket rónak ki a szekeresekre, biciklisekre, autósokra mondvacsinált vagy nevetséges indokokkal.

A fokozott rendőri jelenlét nem megnyugvást hozott Almásra, hanem tovább növelte a feszültséget, a védelem alatt álló cigányok pedig röhögve provokálják a falubeli magyarokat. Eljárások, feljelentések csak magyarok ellen zajlanak, magyarok ellen születtek.

Kedves Endre, a szentegyházi rendőrfőnök pedig, aki hosszú éveken át minden aktát elsüllyesztett, aki a falusiak egyetlen feljelentésével, sérelmével sem foglalkozott, most olyanokat nyilatkozik, hogy „Homoródalmáson hosszú éveken át rend és nyugalom uralkodott, csak az utóbbi egy évben vannak problémák”. Nyilvánvaló, hogy a rendőrfőnök az egy éve alakult polgárőrséggel akarja elvitetni a balhét, ugyanis a polgárőrség puszta léte szúrja egyesek szemét.

Mert egy székely falunak ne legyen polgárőrsége, ugye. Ez a lényeg, és ez már „magas” politika. Az a „magas” politika, ahová Kedves Endre is függeszti aggódó tekintetét, ki tudja, mióta…

Tehát Almáson most van egy feljelentett alpolgármester, van két megvádolt fiatal, akiket amúgy megtámadtak, megszúrtak, és van egy rakás magyar, akiket naponta idéznek be a csíkszeredai ügyészségre kihallgatásra, és akiket mindennel megfenyegetnek odabent. Van továbbá demonstratív rendőri jelenlét, a rendőrök pedig a magyarokat vegzálják, igazoltatják és büntetik úton-útfélen, a szurkáló cigány pedig ugyanezen rendőrök felvezetésével járja traktorjával a falut, jogosítvány nélkül. A többi cigány meg röhög és provokál.

A helyzetről amúgy a maszol.ro is beszámol egy riportban, íme, olvassák el ezt is:

 

"Homoródalmáson túl nagy a csend... (RIPORT)

2017. június 02., péntek, 19:43 | Kovács Boglárka

 

Homoródalmással kapcsolatban többnyire negatív hírek láttak napvilágot az elmúlt fél évben. A kívülállók előszeretettel kiáltanak roma-magyar etnikai konfliktust, holott ennél sokkal összetettebb a kép. Ellátogattunk a faluba, hogy megnézzük, milyen most a hangulat a Kis-Homoród menti településen, amely decemberben gyilkosság, nemrég pedig rongálással és gyújtogatással végződő nézeteltérés miatt került a figyelem középpontjába.

Homoródalmásra érkezésünkkor nyugodt légkört találtunk, a kívülálló szemével nézve, talán túlságosan is nyugodtat. Hétköznap délután lévén feltételeztük, hogy a helybéliek többsége munkában van, vagy a mezőn dolgozik. A nyár eleji falusi kép azonban egy valamiben mégis mást mutatott, mint a többi településen: az átlagosnál több rendőrautót láttunk az utak mentén, miközben a polgármesteri hivatalba siettünk, ahol már várt ránk az egy évvel ezelőtt megválasztott polgármester, Tikosi László.

 „Jelen pillanatban nyugodt a légkör Homoródalmáson, nincs feszültség a faluban. Erre több magyarázat is van. Nem mondom azt, hogy teljesen helyén vannak a dolgok, a nyugodtság annak tudható be, hogy az emberek többsége dolgozik. De közben folyik a rendőrségi kivizsgálás a májusban történt események után” – mesél a faluban tapasztalható hangulatról a polgármester, hozzátéve, hogy a rendőrség sorra hallgatja ki a falu lakóit, akikről azt feltételezik, hogy részt vettek a Vargyas-szurdokban található esztena megrongálásában, valamint egy autó felgyújtásában. 

 

A törvények betartatását akarja a falu

 

A polgármester hozzátette, hogy esténként fokozott rendőrségi és csendőrségi jelenlét van a faluban, de hangsúlyozta, hogy messze nem annyira feszült a hangulat, mint ahogy arról a sajtóban olvashatunk. A múlt héten Bukarestből érkezett roma jogvédelmi küldöttség, amelynek a tagjai Homoródalmáson találkoztak többek között a helyi roma közösség képviselőivel, a helyi tanács tagjaival, valamint a rendőrséggel. Tikosi László szerint a megbeszéléssel az volt a cél, hogy tisztázzák a nézeteltérések okait.

„A küldöttség tagjai etnikai konfliktus felől közelítették meg a helyzetet, amivel mi nem értettünk egyet. Elmondtuk, hogy nem roma-magyar ellentétről van szó, hiszen gyakran a romák között is verekedés tör ki. Itt arról van szó, hogy az emberek a törvények betartására vágynak, és sajnos ebben a faluban nagyrészt a romák azok, akik nem tartják be azokat. Tudni kell, hogy az elmúlt időszakban nagyon sok lopás, betörés történt Homoródalmáson. Ez pedig összegyűlt az emberekben, ez tehát ennek az egésznek a forrása, erre tett rá egy lapáttal a december végén elkövetett gyilkosság” – fejtette ki a polgármester.

Homoródalmásnak egyébként 1350 lakója van, ebből hozzávetőleg 200-250-en romák, akik a falu különböző részein élnek. A decemberi gyilkosság helyszínének környékén élnek tömbben, és a néhány héttel ezelőtti Vargyas-szurdoki incidens után ezen a helyen törték be romák házának ablakait.

 

Sokat tesznek azért, hogy minden jobb legyen

 

„Még a gyilkosság elkövetése előtt megfogalmazódott az igény a falu részéről, hogy polgárőrséget hozzunk létre. Teljesen jóindulattal indítottuk el, és a célja, hogyha valamelyik tag lopást, betörést lát, azt jelentse. Ez senkit nem hatalmaz fel arra, hogy önbíráskodjon, vagy bármilyen módon a helyszínen cselekedjen. Ez egyszerűen csak arról szól, hogy jelezzék a rendőrségek, ha láttak valamit, illetve, hogy tudjanak tanúskodni. A legutóbbi esettel kapcsolatban természetesen azt a nézőpontot próbálják erősíteni a kívülállók, hogy önbíráskodás történt. Ez spontán összejövetel volt, megtörtént” – állítja a polgármester. Megtudtuk tőle azt is, hogy minden utcában térfigyelő kamera működik.

Kiben bízzunk?

„Ez egy csendes élhető közösség volt, és ez most is így van. Én azt mondtam, hogy ezeket a dolgokat helyre kell tenni, a megbékélés felé kell tartani, és azt látom, hogy az is következik. Almás mindig olyan község volt, amelyre nemcsak a helyiek, hanem a környékbeliek is büszkék voltak. Most, hogy megtörtént ez a gyilkosság, címlapra kerültünk, aztán jött ez a nézeteltérés a Vargyas-szurdokban, megint címlapon voltunk. És bármerre megyek, mindenki az itt történt eseményekről érdeklődik. Kicsit sajnálom, hogy ez van, mert nem azért vállaltam ezt a tisztséget, hogy ilyesmikkel foglalkozzak, hanem azért, hogy javítsunk a falun, annak arculatán” – mondta a polgármester, aki reméli, hogy az elmúlt félév eseményei nem bélyegzik meg a falut, hiszen Homoródalmáson sok jó dolog történik. Tavaly újították fel az unitárius templom környékét, nem rég épült meg az önkéntes tűzoltó alakulat új „székhelye” a polgármesteri hivatal udvarán, amelyet követően tűzoltóautó beszerzésére keresnek támogatást, lelátót építenének a futballpályán, sőt a templom szomszédságában található Gothárd-házat is felújítanák, amelynek a falu számára hasznos rendeltetést szánnának.

 

Eredményes a polgárőr egyesület munkája

 

A homoródalmási polgárőrök január elején kezdték meg a munkájukat. Létjogosultságát igazolja, hogy körülbelül 110 taggal működik, férfiak és nők egyaránt részt vesznek benne, és amióta „járőröznek”, azóta megszűntek a faluban elkövetett lopások. Godra Venczel, az egyesület alelnöke azt mondja, korábban olyan is történt, hogy egy hét alatt háromszor törtek be a házakba, amióta a polgárőrség működik, nem volt ilyen.

„Ez nem önbíráskodásról szól, hanem arról, hogy figyeljünk oda egymásra, és merem állítani, hogy amióta a polgárőr egyesület működik, nagyobb a közbiztonság” – jelentette ki a Maszolnak az alelnök.

Godra Attila, az alelnök 19 éves fia együtt érez a falu lakóival, barátaival, akiket sorra hallgat ki a rendőrség a Vargyas-szurdokban történt összetűzés miatt. Mint mondja, ő igazságtalannak tartja, hogy a roma férfi – aki gázspray-jel és egy szúró eszközzel támadt a fiatalokra, majd a kutyáit rájuk uszította, megsebesítve egyiküket – nyugodtan járhat traktorával a faluban, miközben a sértettek gyakorlatilag el sem hagyhatják otthonukat, mivel nem találkozhatnak az ügy más érintettjeivel.

„Én nem voltam akkor itthon, de úgy tudom, hogy a támadó roma juhásza segítséget kért a gázspray-től nem látó fiúk telefonján, akikért néhányan kisiettek és bevitték őket a sürgősségre. Ezután több mint 150 ember gyűlt össze a faluban. Közülük néhányan kimentek a helyszínre, és így végződött az ügy rongálással és a kocsi felgyújtásával” – mesélt a részletekről a fiú.

Godra Attila hozzátette, hogy a december végi gyilkosságot követően a falubeli idősek félelemben éltek, bezárkóztak, ha nem volt muszáj, nem mentek ki az utcára, hiszen egy hónapon át nem lehetett tudni, hogy ki a tettes. Godra Venczel elmondása szerint akkoriban az utcán járó, hajnali buszra siető emberek is láthatóan rettegve pillantottak maguk mögé minden apró zajra.

 

Baj van a rendőrség hozzáállásával 

 

Elindultunk a faluban, hogy megkérdezzünk egy-két járókelőt, hogy mit gondolnak, milyen most a hangulat a faluban. Sokat elárul arról, hogy mit gondolnak az emberek erről az egészről, ahogyan egyik kapun benyitva 73 éves asszony fogadott.

„Nem mondhatok semmit, én nem vétettem senkinek” – ezzel arra utalt, hogy sorozatos rendőrségi kihallgatások folynak a faluban. „Most a cigányok az urak, régen ez nem így volt. Amikor még csak a mieink éltek itt, azoktól nem kellett félnünk. De most ezek az ide telepedettek rosszfélék, nem tisztelnek semmit” – mondta, hozzátéve, hogy a közelben történt gyilkosság után ő is rettegésben élt, és most sem szívesen hagyja el az otthonát. „A kapun sem megyek inkább ki, hogy ne lássak, ne halljak semmit.”

Az utcán összefutottunk egy harmincas éveiben járó helyi fiatalemberrel, aki megerősítette azt, amit eddig elmondtak nekünk: a polgárőrség működésének köszönhetően nőtt a közbiztonság, ami körülbelül öt évvel ezelőtt romlott meg. Ekkor nőtt fel egy olyan roma generáció, amelyet már nem a faluban született romák neveltek. Hozzátette, a falu lakói elégedetlenek a rendőrség által végzett munkával. A sorozatos lopások után ugyanis nem büntettek meg senkit.

„A rendőrség azt mondja a legtöbb embernek, hogy nem nagy a kár, nincs amiért nyomozást indítani. Olyan, mintha a rendőrség a cigányokat védené. Nem lepett meg, ami a múltkor történt, betelt az embereknél a pohár, akik csak azt szeretnék, hogy minden ember tudja, hol a helye, mindenkire vonatkozzanak a törvények” – fejtette ki a helybéli férfi.

A falu lakói egyhangúlag a kettős mércére panaszkodnak. Többen elmondták, hogy tudomásuk szerint a felgyújtott autó a forgalomba sem volt bejegyezve, tulajdonosának pedig nincs is jogosítványa, mégis bátran vezethet a faluban, ellenben a szekereseket súlyos összegekkel bírságolják, ha nincs náluk személyi igazolvány. Arra is utaltak, hogy a rendőrség részéről egyfajta féltékenység figyelhető meg: nem nézik jó szemmel, hogy a polgárőrség tevékenysége óta nőtt a közbiztonság, és valójában nem a rendőrségnek köszönhető, hogy ma már nem kell a lakosoknak annyira félniük. Az is árulkodó, hogy a decemberi gyilkosság tettese után kutatva rátaláltak két börtön elől bujdosó bűnözőre – egyiküket gyilkosság, másikukat nemi erőszak miatt ítélték el –, akik a falubeliek elmondása szerint 7 éve éltek a faluban. A faluközösség ismerte őket látásból, a rendőrök is tudtak róluk, mégis csak ilyen hosszú idő után leplezték le őket. Számos betörés, lopás esetében is erős gyanú él bizonyos roma személyek ellen, mégsem igyekeznek a kihallgatásukkal.

A polgármester elzárkózott a rendőrség tevékenységének minősítése elől, de azt elárulta, hogy egy új rendőr kihelyezésével javulni látszik a helyzet."

Címkék: Publicisztika
2017.06.01.

Ülök a csíksomlyói zarándokvonaton. Éppen beérünk Kolozsvárra. Vonatunk fékez, a kolozsváriak a peronon zenével várnak s könnyekkel, mint mindig. Aztán valaki közli, most olvasta valamelyik "megfelelő" otthoni "hír"portálon, hogy elromlott a csíksomlyói zarándokvonat fékje. A fogadásunkra összesereglettek kitesznek magukért, megríkatják a zarándokokat, elénekeljük a himnuszt, és indulunk tovább. Otthon 16.46 van, lassan elhagyjuk Kolozsvárt, és otthon most azt gondolják, hogy fék nélkül robogunk éppen az ezer éves határ felé. Ezúton tudatom az anyukámmal, hogy itt a vonaton mindenkinek úgy tűnik, van fékünk. Egyelőre Steven Seagal se tűnt még fel, hogy megállítsa valahogy halálvonatunkat. Mama! Eddig minden rendben! De hogy valaki féktelenül hülye, vagy féktelenn gazember odahaza...

Címkék: Publicisztika
2017.05.31.

Címkék: Publicisztika
2017.05.31.

Tisztelt 444 Szerkesztőség!

Őszinte, tágra nyílt szemekkel érdeklődöm, hogy maradhatott ki nagyszerű, kérlelhetetlenül pártatlan, senki által sem irányított, becsületes lapjukból Botka László vagyona illetve vagyonbevallása?

Ha esetleg nem hallottak volna róla eddig, arról van szó, hogy Botka László elfelejtette beleírni vagyonnyilatkozatába a Rolexét, egynémely ingatlanát, a 25 millás autóját stb.

Ha egy kormánypárti politikus nem írja be vagyonnyilatkozatába a konyhai hokedlit, a maguk őrületesen, hipszteresen, bokorarcúan, elbaszottul és kurvára pártatlan, független, tisztességes lapja haladéktalanul moccan, vezető hírnek feltolják a be nem vallott hokedlit, körüljárják, alaposan, nem kerüli el figyelmüket egyetlen apró részlet sem, megtalálják az összefüggést a be nem vallott hokedli és Orbán Viktor között, majd amikor ez az összefüggés megvan, akkor önök haladéktalanul felkeresik a hokedlit be nem valló kormánypárti politikust, lesből megtámadják, orra alá mikrofont tolnak, és nem eresztik az istennek se, mert a maguk bevállalós, modernül genderesen fiatalos, könyörtelenül harcos őrkutya lapja nem engedheti meg magának, hogy egy politikus ne vallja be a kibaszott hokedlijét.

Éppen ezért érdeklődöm őszinte tisztelettel, nagy, tágra meredt szemekkel, kezeimet tördelve, hogy mi a rongybatekert, búbánatos, nem genderes, hagyományos faszér’ nem toltátok még a mikrofonotokat a Botka László orra alá?

Megvettek benneteket kilóra? Vagy túltoltátok a cuccot, és még nem sikerült visszatérni az utazásból? Akár így, akár úgy, hamar szaladjatok Szegedre, mert ez a csend rá fog égni arra a mindent kiderítünk, mindent megírunk, mert mi aztán tényleg független, nem politika csináló újságírók vagyunk pofátokra!   

Címkék: Publicisztika
2017.05.31.

Remek beszámolót írt a Pesti Srácok a CEU „ellenkonferenciájáról”, amelyet azért kellett pánikszerű gyorsasággal összerántani, mert ezek a nyomorult nyilas-náci magyarok nem átallottak konferenciát tartani a családokról és a demográfiai helyzet NEM BEVÁNDORLÁSSAL történő javításáról (gyerekszülés, anya, apa, pfúj!).

A remek anyagból pontosan kiderül, hogy ezek nem tolerálhatóak, és nem is kell ezeket tolerálni. Ugyanis maga a természet lesz intoleráns, hál’ Istennek, és például a cikkben szereplő Holländer Dániel remélhetőleg utód nélkül fogja elhagyni ezt az árnyékvilágot, ha már egyszer szerinte „a férfi-nő házasság, illetve az abból született gyermek az tulajdonképpen más társadalmi csoportokra nézve kirekesztő”.

Már csak az a kérdés, ez a szerencsétlen idióta vajon gyűlöli a saját szüleit is, vagy velük azért kivételt tesz?

És akkor a beszámoló: 

„Nonszensz a férfi és a nő közötti házasság” – Gyomorforgató családellenes konferenciát tartottak a CEU-n

AMBRUS PETRA-DEZSE BALÁZS-PestiSrácok.hu 

Ismét kitett magáért a CEU, Soros magánegyeteme a milliárdos spekulánsnak puncsolva a Családok Budapesti Világtalálkozójának apropóján megszervezte a saját ellenkonferenciáját, ami semmi másról nem szólt, minthogy milyen unalmas is a hagyományos apa-anya-gyerek modell. A PestiSrácok.hu is szeretett volna elmenni a rendezvényre, hogy tágítsa ismereteit a témában, azonban a világ legszabadabb és legnyitottabb egyeteme elutasította szerkesztőségünk regisztrációs kérelmét, mondván, nem látnak minket szívesen az eseményen. Azonban nem tudtak túljárni az eszünkön, hiszen kolléganőnk simán bejutott. Nem is tudta magáról, hogy tagja a hivatalos CEU-közösségnek, amelyre az elutasításunkkor hivatkoztak. 

Családellenes konferenciát tartottak tegnap a CEU-n, Soros György magánegyetemén, ahol a konzervatív családmodell elavultságát tárgyalták ki a nagyon liberális előadók és a közönség. A rendezvényre a PestiSrácok.hu is regisztrált, de a CEU feketelistára tette portálunkat, az alábbi levelezésből pedig az is kiderül, hogy ezt mire hivatkozva tették. 

Tisztelt Dezse Balázs!

Köszönjük, hogy regisztrált a május 29-én, hétfőn megrendezésre kerülő konferenciára, azonban az esemény nem sajtónyilvános. Amint az a honlapunkon is olvasható (https://www.ceu.edu/event/2017-05-29/making-families-great-again-intersectional-perspectives-global-rights-gendered), az esemény résztvevői a CEU közösség tagjai és meghívott vendégek.

Ezzel a levéllel utasították el a PestiSrácok.hu regisztrációs kérelmét a világ legnyitottabb, legelfogadóbb egyetemén (CEU), amikor részt szeretett volna venni az intézmény által, a hagyományos családmodell ellen szervezett konferenciáján. Mikor említettük, hogy csupán civil érdeklődőként, nem pedig újságíróként szeretnénk részt venni, a következő választ kaptuk:

 

Kedves Balázs!

Valóban fel van tüntetve a regisztrációs lehetőség a honlapon, de az is, hogy ez csak a CEU közösség és a meghívott vendégekre vonatkozik (vagyis a CEU közösség tagjainak is regisztrálniuk kell, és a meghívott vendégeknek is).

Sajnálom és köszönöm a megértését. 

A dolog még rendben is lenne, ha nem lenne hazugság, hiszen kolléganőnk, akinek a nevét még nem tette az egyetem a demokratikus és progresszív feketelistájára, simán regisztrált, regisztrációját pedig elfogadták, így akadály nélkül bejutott az eseményre, sőt, még kitűzőt is kapott. Ő maga sem tudta, hogy tagja a CEU közösségnek, de megtisztelőnek érzi, sőt, köszöni… 

A KONFERENCIA ÉRDEKES MEGLEPETÉSEKET TARTOGATOTT 

A CEU által szervezett konferencia meg sem próbálta leplezni, hogy a hagyományos családmodell ellen szólt. Rédai Dorottya moderátor, aki „meglepő” módon a gender studies színeiben játszik, elmondta, hogy aggasztónak tartja a gender-ellenes mozgalmakat, ezért jó ötletnek tartja, hogy van egy ilyen esemény.

A moderátor kiemelte a Családok Budapesti Világtalálkozóját, ahol az esemény két felszólalója Katja Kahlina és Kováts Eszter ott is voltak (mert őket nem tiltották ki az elnyomó konzervatívok, mint szerkesztőségünket azok, akik nyitottak), és megerősítették, hogy az esemény bizony tényleg konzervatív politikai nézetek mentén szerveződött, ami nagy baj, mert a klasszikus családmodellel szemben már egy „internacionalis perspektíva”(?) a divatos, például az LGBTQFHKHXVBDUTSIF családok. Kiemelték, hogy igenis beszélni kell a nemek jogairól, a kirekesztettek jogairól, hisz ezek mind hozzákapcsolódnak a családi körben felmerülő problémákhoz. Az eseményen kiemelt helyet kaptak a migránscsaládok, de velük kapcsolatban nem említették, hogy mennyire rendben van, hogy az apa Európába vándorol, a családot pedig otthon hagyja a háborúban. Különös.

Kováts Eszter élménybeszámolója igen kimerítő volt, részletesen és igen zavarosan kifejtette, hogy ki kire mit mondott és ki kit támadott meg mivel, akik aztán védekezésként megtámadták azt, aki korábban azt mondta, hogy őt támadták meg először. Persze mindezt úgy tette, hogy magát és közösségét haladó/fejlődő, csillogó szemű európaiként emlegette, akiket elnyomnak az ultrakonzervatívok, vagyis azok, akik reggelente óvodába viszik a gyereküket, majd másodállást vállalnak, hogy különórára is el tudják őket küldeni, miközben a hagyományos férfi-nő szerepeket leosztva élnek. Tényleg gyomorforgató.

Dr. Katja Kahlina is érdekes véleménnyel van a világról: őt az zavarja, hogy a rendes konferencián a népességfogyás megállítását nem a migrációban, hanem a nagycsaládokban látták. Ezen a hallatlan ötleten nagyokat kuncogtak a résztvevők, hiszen ki hallott már olyanról, hogy bevándorlók helyett a saját gyermekeinket neveljük, akik ráadásul unalmas, hagyományos szexuális aktus után születnek.

Holländer Dániel, a Budapest Pride szervezője is hangot adott fontosnak vélt gondolatainak: például annak, hogy a férfi-nő házasság, illetve az abból született gyermek az tulajdonképpen más társadalmi csoportokra nézve kirekesztő, valamint szörnyű, hogy a kormány kizárólag a „heteronormatív” családmodellt fogadja el normálisnak. Szerinte a legnagyobb probléma jelenleg a transzofóbia, nem pedig a vízhiány, a háborúk, a globális felmelegedés, vagy a betegségek. A budapesti melegfelvonulás szervezője szerint teljesen nonszensz a férfi és a nő közötti házasság.

Ezek után főleg nagy öröm, hogy a CEU-val kapcsolatban az egyetem elnök-rektora, Michael Ignatieff bejelentette: a támadások ellenére a CEU a 2017/18-as tanévet is Budapesten tölti ahelyett, hogy jó demokrata módjára keresne magának egy safe place-t, ahol nem zaklatják fel őket a családok, a gyerekek, a férfi-nő kapcsolatok és mindazok a gondolatok, amelyek a CEU-n kívüli, a valóságban is létező világban érvényesek…

Címkék: Publicisztika
2017.05.31.

Alább Máté T. Gyula kolléga kis remekét is meg kell osszam önökkel, szintúgy a Pesti Srácokból. Nagyon jól sikerült kis darab. És ne gondolják, hogy eszement túlzás! Arra gondoljanak, hogy ami ma maga a valóság, arról mit gondoltunk akár húsz évvel ezelőtt! Na ugye… 

„GENDER-DIKTATÚRA 

„Családkonferenciát” tartottak a CEU-n, ahol kiderült, hogy már nem csak elavult, hanem kimondottan elítélendő a hagyományos mama-papa-gyerek modell. Innen egy lépés, és a liberálisok keresztülverik, hogy büntetendő legyen a család.

Józsi, csepeli boltos és hobbi-korhely álmodott. Előtte kereskedelmi híradót, majd valóság show-t nézett – a távirányítót az asszony valahova elrakta, ezeken az új tévéken meg a franc se tud másképp csatornát váltani -, amit csak a szokásos kétszeresére emelt sör-kísérettel tudott elviselni. Kánikula is volt, így elszunnyadt.

Álmában először fia csöngetett be hozzá. Ifjabb Józsi közölte, hogy válik. Hősünk ennek álmában is örült, rikácsoló bevásárló-listához hasonlította legtöbbször menyét. Kérdezte fiát, van-e valaki a láthatáron. Ifjabb Józsi mondta, van, sőt újabb lagzi is lesz.

Idősebb Józsi kérdezett: És csinos a kicsike? Ifjabb Józsi válaszolt: Nem, a Bandi az! A csepeli boltos ezen álmában meglepő módon nem háborodott fel, ha a gyerek így döntött, hát lelke rajta. Eddig a lányokat hajkurászta, de ha most az autószerelő-fényező kolléga tetszett meg neki… hát… nem a középkorban élünk.

Kérdezte azért: Szereted? Ifjabb Józsi meghökkent: Te fater, láttad már a Bandit? Látta: százötven kiló agresszív háj és borosta. Tovább faggatózott: Akkor miért? Fia felelt: Mert kötelezővé tették! Most jött ki a rendelet! Férfi férfival, nő nővel, vagy valahogy, azt én sem értem. Nyitottá kell változtatni a begyöpösödött magyarokat, ha kell, erővel szoktatják le őket a kirekesztésről, erről a családosdiról!

Ennek fényében Józsi már nem lepődött meg azon, hogy fia után betoppanó lánya is párcseréről számolt be. De legalább az unokát otthagyta, a tízéves Ferkó jó eszű gyerek volt, élmény volt vele beszélgetni. Kérdezte: Na, elmeséled a nagypapának, hogy mi történt az iskolában?

A gyerek a fejét rázta. Majd vonakodva elmondta, hogy a gender-órán – hetente ötször, testnevelés helyett – azt tanították, hogy nincs nagypapa és nagymama, mert ez beszűkíti a nagyszülők személyiségét is. Józsi úgy volt vele, hogy az ő személyiségét nyugodtan be lehet szűkíteni, de nem akarta megbántani Ferkót, inkább tovább érdeklődött a gender-órán tanultakról.

Ferkó itt elpityeredett. Mesélte, hogy mostantól ő nem Ferkó, hanem Dorisz, mert az oktató – egy bácsi, aki néni, vagy fordítva, mondta, de elfelejtettem – azt mondta, hogy mostantól ez lesz a neve. Ez azért van, hogy megszokja, nem csak hagyományos nemi szerepek vannak. Sőt, az oktató bácsi-néni azt mondta, hogy az a házi feladat, hogy Dorisz legyen, és ezt át is élje. Mondjuk ő még jól járt, a szomszéd Bazsi nemet sem kapott, ő tizenhetedik kategóriás gender lett és Latexnek kell hívni.

Ja, és azt is mondták, hogy a család rossz dolog, olyan, mint a fasizmus, koncentrációs táborba zárja az embereket és állatokat, mert állítólag már dolgoznak a törvényen, hogy őket is bevonják a gender-projektbe. Gyerekek pedig nem születnek, hanem örökbe fogadják őket! Ezért van Afrika és a Közel-Kelet.

Ekkor csöngettek, rendőrök érkeztek Józsi portájára. Elkérték a személyijét, útlevelét, anyakönyvi kivonatát. Ahol a „neme” kérdésnél a férfi szerepelt, azt áthúzták és az LMBTQI betűket pecsételték oda. Józsi akkor vette észre, hogy a járőr jelvényén is ez szerepel az igazságot jelképező mérleg helyett, a háttér pedig nemzeti színűből szivárványba váltott.

Józsi kérdezte, mi a rosseb az az LMBTQI? Az egyik rendőr erre azonnal leteperte és bilincset vert rá, a másik hívta a központot erősítésért. Majd közölte Józsival, hogy ezzel a rosszindulatú kérdéssel ő kiírta magát a civilizált társadalomból, így semmi joga sincs.

Most ezért átnevelő táborba viszik, s ha megtanulta, hogy milyen leszbikusnak, melegnek, biszexuálisnak, transzneműnek, queernek és interszexuálisnak lennie, és átmegy az elméleti és gyakorlati vizsgán – nos, akkor, talán, valamikor visszatérhet otthonába. Természetesen nem a feleségéhez, majd a bizottság dönt, milyen környezetben tanulhat a legjobban demokráciát.

Józsi izzadva ébredt. Aztán egy gyors testcsipkedés után megnyugodott. A rémálomnak vége. A tévében azonban megint híradó ment. Egy sípoló hangú lány üvöltött éppen arról, hogy végleg halálra kell ítélni a klasszikus családmodellt, és aki kitart mellette, az a társadalmon belüli árkok mélyítését szolgálja.

Józsi erre bontott még egy sört, aztán fogta az ásót és kiment árkot mélyíteni. Mit, árkot, lelki szemei előtt egy szuezi mértékű csatorna lebegett. Annyi csak elég lesz?”

(u.i.: Nézzék meg alaposan az eredeti cikket színesítő fényképet is! Na? Gondoltátok volna húsz éve, hogy ilyen "izgi" lesz egyszer egy divatbemutató? Na ugye, pupákok! Ebből pedig egyenesen következik, hogy vagy mi költözünk el egy lakatlan szigetre, vagy ezeket költöztetjük egy lakatlan szigetre, de ha nem vigyázunk, Máté T. Gyuszi kolléga rémálma hamarabb válik valósággá, mint gondolnátok.)

Címkék: Publicisztika
2017.05.30.

 Ezt kaptam. Ez a Róma, nem az a Róma?

*Róma a kereszténység fővárosa, apostolfejedelmeink és vértanúink nyughelye a zarándokok és turisták kihagyhatatlan városa. (?)* Egy kis ízelítő az utolsó hetekből, hónapokból.


Egy Rómában élő idős magyar pap Szentmise bemutatásra igyekezett. Négy arab megtámadta, lefújták valamivel, elvették a mobilját és kevéske pénzét. Ott feküdt a járdán, de a nép közömbös volt, végül arra járó nővérek segítettek rajta. Az áldozat feljelentést tett a rendőrségen. A hatóság azt közölte az atyával, hogy örüljön, hogy nem vágták el a torkát. Annak ellenére, hogy a mobilját továbbra is fel lehetett hívni, a rendőrség "a beazonosítás költségeire nincs keretük" hivatkozással nem kutatta! Az idős pap, némi megjegyzést tett a támadóira, mire közöltek vele, hogy szerencséje van, hogy nem olasz állampolgár, mert 17 évet is kaphatna ilyen fasiszta-rasszista kijelentésért.

Egy pár héttel ezelőtt az esti mise után a Santa Maria Maggioréban (az egyik legjobban őrzött bazilikában!) bement egy muszlim a sekrestyébe. Az egyik pap fejen széttört egy üveget, és a segítségére jövő másik atyának az üveggel megvágta a torkát. Mindkettejük túlélte súlyos sérülésekkel. A biztonságiak kivezették a muszlimot a templomból és elengedték. (Lásd itt)

Ugyancsak a S.M.Maggioréba berontott egy muszlim baltával és a főoltáron szétverte a gyertyatartókat, sőt az egész oltárt akarta, ám eközben beesett az altemplomba, ahol Jézus Jászlát őrzik. Az esésben a támadónak eltörött a lába, ezt követően a támadó kórházi költségeit az egyháznak kellett fizetnie, mert nem volt megfelelő az oltár előtti védőkorlát!

A Santa Maria Maggorétól 100 méterre van az egyik legrégibb keresztény templom, a Szent Prassede. Annak idején ennek helyén mészárolták le az első keresztényeket, és Szent Prassede volt az, aki kegyeletből feltörölte a vérüket. Esti koncertre várt a nép, a fent már említett magyar gyóntató is oda tartott. Egy 39 éves ghánai muszlim berontott a templomba egy baltával és szétverte Szent Prassede szobrát, ezt követően még Szent Antal és Szűz Mária szobrait is megrongálta. Az ott lévő híveket épp halálos fenyegetéssel akarta rábírni, hogy térjenek át az iszlámra, amikor odaértek a rendőrök akik kitessékelték és elengedték a vandál betolakodót. Ő azonban átment egy másik templomba és ott is vagdalkozni akart, ám az ott lévő szerzetesek alaposan elverték. Őket a rendőrség megfenyítette önbíráskodásért, az afrikait pedig újból elengedték. (Lásd itt)

A keresztény Rómára már nem mondható, hogy békés és biztonságos lenne, még ha azt a látszatot igyekszenek is kelteni! *"Amikor ugyanis azt mondják:'Béke és biztonság', éppen akkor szakad rájuk hirtelen a veszedelem, mint a várandós asszonyra a fájdalom, és nem menekülnek meg."   (1Tessz 5,3)*

Az elmúlt héten a Szentatya kijelentette, "hányszor hallottuk már ezt a mondatot: *'ha ez az illető katolikus, akkor jobb volna, ha inkább ateista lenne'"*!(Lásd itt!)
Ezen meggondolatlan kijelentés ellen 20 pap tiltakozott, mire őket menesztették megbízatásukból. Mellesleg, van köztük egy magyar bencés is, aki ezek után a búcsú-miséjét tartotta Rómában. (Lásd itt)


Ferenc pápa Február 26-án délután ellátogatott a római Mindenszentek anglikán templomba. Köszöntő beszédében azt mondta, hogy *"a jelenlegi katolicizmusunk a múzeumba való"*. A fentieket olvasva már csak az a kérdés némi iróniával, hogy ez a "múzeum" majdan biztonságban lesz-e látogatható? (Lásd itt)

Az Úr legyen irgalmas hozzánk! Jézusom bízom Benned!
Címkék: Publicisztika
2017.05.30.

Címkék: Publicisztika
2017.05.27.

Annyira megnyugtató, olyan biztonságérzetet ad, hogy tudjuk, az európai igazságszolgáltatás működik, és megvéd bennünket igazságos, az egyszerű, józan paraszti ésszel és a velünk született igazságérzetünkkel felfogható és megegyező ítéleteivel.

Íme:

A Der Spiegel arról számol be, hogy egy egy pasas rágyújtott egy cigire a repülőgép budijában, 9 évet kapott érte. A másik hír Bécsből érkezett, miszerint egy migráns 14 rendbeli nemi erőszakért 2 évet kapott.

Annyira rendben van itt minden! 

1.: http://www.spiegel.de/politik/deutschland/nachrichten-am-morgen-die-news-in-echtzeit-a-1148351.html 

2.: https://jungefreiheit.de/politik/ausland/2017/afghane-gesteht-14-sex-attacken-auf-frauen/

Címkék: Publicisztika
2017.05.27.

Fogalmam sincs, igaz-e mindaz, ami alább olvasható. De ha igen, akkor tényleg vége a világnak.

Az írás itt jelent meg: https://magyarkozosseg.net/nyomtalanul-eltunt-19-lany-a-manchesteri-robbantas-helyszinerol-senki-nem-talalja-oket-a-kormany-hallgat/ - olvassák el önök is.

 

„Nyomtalanul eltünt 19 lány a manchesteri robbantás helyszínéről, senki nem találja őket. A kormány hallgat

      

 22 halott maradt a manchesteri robbantás után a koncerthelyszín padlóján, ám a rendőrség hivatalos bejelentése szerint 19 fiatal lány el is tűnt. Kérdés, hogy hová? Ha meghaltak volna, megtalálták volna a holttestüket. Borzalmas robbanás volt ugyan, de azért teljesen nem szoktak eltűnni az áldozatok egy ilyen eset után. Ha egy vagy két túlélő sokkos állapotban eltévedt, az még érthető lenne, de őket is megtalálták volna egy idő után egy nagyvárosban. Ha sebesülten kórházban lennének, akkor nem kezelnék őket eltűntként. Hová lett tehát 19 tizenéves lány, akikről egyetlen szót sem ír a fősodratú média, csupán a rendőrségi közlemény említette őket, és kétségbeesett szüleik próbálják őket megtalálni Facebookon, Twitteren, Tumblren és más közösségi oldalakon?

A választ azonban valószínűleg éppen a fősodratú médiában kell keresnünk, noha nem akarják az orrunkra kötni. A merénylet után számos vadliberális sajtóorgánum rögtön a “béke vallása” védelmére kelt, felhívta a figyelmet az “általánosítás” és a “gyűlöletkeltés” veszélyeire (bla-bla, tudjuk), és bizonyítandó, hogy a muzulmánok igenis jó emberek, mindenhol olvashattunk arról, hogy a robbantás éjszakáján a taxisok ingyen szállították haza a túlélőket, köztük pedig számos muszlim is volt.

Valóban nagyon kedves gesztus, és most ne is foglalkozzunk a liberális “logikával” miszerint tizenévesek felrobbantását tökéletesen jóvá is teszi néhány ingyen fuvar. Csakhogy már a merénylet másnapján lebukott a Cosmopolitan magazin, amely weboldalán fényképet közölt egy ilyen önfeláldozó “muszlim taxisról”. A képen azonban egy turbánt viselő indiai szikh férfi volt látható. Pár órával azután, hogy az álhírt közölték a magazin weboldalán, az eredeti kép készítője is közölte Twitter folyamán a valóságot: nem tévedésről van szó, ő még kifejezetten a férfi szikh származását említve tette közzé a képet, majd a Cosmopolitan szerkesztősége engedélyt kért az újraközlésre, és ök már mint muszlimot mutatták be.

Számos kritikus gondolkodású netizen erre hevesen keresni kezdte, találnak-e bárhol bármilyen fényképet, közlést, első kézből származó beszámolót a túlélőket szállító, önzetlen muszlimokról. Sehol semmi, egyetlen kép sem, mindenhol csak ezt a muszlimnak kinevezett szikhet mutogatják. Abban viszont számos szemtanú beszámolója egyezik, hogy valóban taxik érkeztek a helyszínre éppen a robbanás után, és a sikoltozva, pánikban menekülő fiatal lányok közül többet is autójukba invitáltak, majd elhajtottak velük.

Vajon miért nem készített senki képet ezekről a taxisokról? Hiszen a liberálisok számára óriási propagandaértéke volna, ha mégiscsak előkerülne egy-két Ahmed vagy Mohamed, akik a kegyetlen terrorcselekmény után segítséget nyújtottak a túlélőknek. De nincsenek ilyenek. Mondhatnánk, persze, mert biztosan nem voltak semmiféle taxisok, az egészet csak a liberális média találta ki, és azzal a szikh férfival példálóznak, remélve, hogy senki nem veszi észre a trükköt. Csakhogy…

Csakhogy megbízható beszámolók tucatjai értenek egyet, hogy ezek a taxik ott voltak, és kétségtelen, hogy a rendőrség is 19 eltűnt lányt keres. Abban az országban, ahol tucatszám működnek a muszlim szexrabszolga-hálózatok, és még csak nem is mernek fellépni ellenük, mert az “rasszizmus” lenne. Ezek után vajon mi hangzott el a Downing Street 10 alatt zárt ajtók mögött tartott kormánykonferencián? Mi a valódi oka annak, hogy a kormány a teljes hadiállapotot megelőző legmagasabb terrorkészültséget rendelte el, riadóztatták a hadsereget, és felkészültek arra, hogy a rendőrség közrendvédelmi feladatait katonák vegyék át?

Ilyen intézkedésekre akkor szokott szükség lenni, ha a rendőrségnek minden erejét mozgósítania kell valamilyen operatív célra. A katonák nem rendőrök, és bár forgalmat irányítani vagy zsebtolvajt elfogni ők is tudnak, nem erre valók. Mi lehet az a cél, ami miatt Anglia összes mozdítható rendőrét csatasorba kellett állítani, és amiről a nagyközönség nem tudhat semmit?

Nyilvánvalóan az, hogy a manchesteri robbantás egy hatalmas és jól szervezett terrorhálózat műve, nem pedig egy vagy két magányos elkövetőé. Nem csak felrobbantottak 19 ártatlan fiatal lányt, hanem cinikusan kigondolva arra is volt gondjuk, hogy a helyszínről menekülő, megzavarodott tömegből kiemeljenek némi “friss húst” a hálózataik számára. Ez a 19 lány nem a zűrzavarban tévedt el, nem a városban kóvályog valahol. Biztosak lehetünk benne, hogy megkötözve hevernek egy pincében valahol, és gusztustalan, bűzlő betolakodók erőszakoskodnak velük.

A brit kormány nem beszélhet erről a közvéleménynek, mert abból lázadás lenne. Manchesterben már így is felgyújtottak egy-két muszlim boltot, ami csak apróbetűs hír volt néhány weboldalon, de ettől még megtörtént. Ha híre menne, hogy a lányokat szexrabszolgaként rabolták el, a radikálisabb angolok, akiknek még számít valamit hazájuk, nekiesnének a muszlimoknak, és megtörténne az, amitől a liberálisok a legjobban rettegnek. Odalenne sok évtizednyi agymosás, butítás, politikai korrektség. Mindenki ezt a 19 lányt keresné, és egyesek minden eszközt bevetnének.

Célszerűbb, ha hallgatnak erről az egészről. A rendőrség is jobban tudja végezni a dolgát, ha viszonylagos nyugalom van. Ha meg is lesznek ezek a szerencsétlen lányok, síri csend lesz róla. Nem fogják mutogatni őket a tévében, sőt, valószínűleg még meg is fenyegetik őket, hogy hallgassanak. Talán évek, évtizedek múlva fogjuk hallani a “manchesteri 19” borzalmas történeteit, ha majd egyszer, már középkorú nőként, megtörik a hallgatást és feltárják az igazságot. De akkor már Európában valószínűleg igen ritka lesz a fehér ember.

Címkék: Publicisztika

Ezeket a cikkeket olvastad már?